Main Menu

Reklamožderacije

Started by senka, June 06, 2014, 09:19:01 PM

Previous topic - Next topic

senka

ova nova sa fotografisanjem je simpa  :girl_haha:
M.2000.
K.2003.
A.2006.
SD mama

kalimero

Quote from: maripoza on June 07, 2014, 07:35:57 PM
Bankarske katastrofalno mase poentu, a najbesmislenije i najnemastovitije su sve reklame za deterdzente. Ne secam se da sam ikada videla neku smislenu, a ni neku koja nije zasnovana na poredjenju sa konkurencijom.
ona prva serija reklama za fairy sa brojem opranih sudova (selo protiv sela) je bila extra uspresna, svi su je zapamtili  :girl_haha:

Quote from: Lani on June 07, 2014, 10:13:49 PM
Setila sam se, nerviraju me sve čips reklame sa Sergejem Trifunovićem.

al si je primetila i upamtila, sto je i poenta reklame


hocu da kazem, mnoge nas nerviraju, besmislene su itd, ali su uradile posao, primetili smo ih, zapamtili, mozak je memorisao brand..... sto i jeste sustina reklama... svi znaju za Bonux Mariju, moze raiffeisen kredit, red bull daje ti kriiiilaaaaaa, sve reklame za jelen pivo, grand kafu, ......

na drugoj strani ima sjajnih spotova (ona trojica iz drzavnog posla, sto sede u kancu i kuvaju kafu.....), odlicnih al za koje pojma nemas o kom se brandu radi..... za njih znam da je kafa, koja  :think:?!?!?! Tu je omasaj reklame, koliko god oni bili sjajni.....
Bata 18.01.2004.
Moca 17.11.2014.
 

senka

M.2000.
K.2003.
A.2006.
SD mama

kalimero

Bata 18.01.2004.
Moca 17.11.2014.
 


Unabebili

Don't follow me, I'm not leading. Don't lead me, I'm not following.

Bracno stanje nije kontraindikacija za svalerisanje. Pa, kad logično razmisliš, ne samo da nije kontraindikacija, već je neophodan uslov . by Vojka&AnaK





http://bebili.blog.rs/

Unabebili

#21
Don't follow me, I'm not leading. Don't lead me, I'm not following.

Bracno stanje nije kontraindikacija za svalerisanje. Pa, kad logično razmisliš, ne samo da nije kontraindikacija, već je neophodan uslov . by Vojka&AnaK





http://bebili.blog.rs/

AnaK

Quote from: kalimero on June 07, 2014, 11:12:41 PM
na drugoj strani ima sjajnih spotova (ona trojica iz drzavnog posla, sto sede u kancu i kuvaju kafu.....), odlicnih al za koje pojma nemas o kom se brandu radi..... za njih znam da je kafa, koja  :think:?!?!?! Tu je omasaj reklame, koliko god oni bili sjajni.....

Da, da. Dan-danas ne znam za koju je kafu bila Seka Sabljić i "nešto si 'tela".
Janko 23.7.2002.

maripoza

Quote from: kalimero on June 07, 2014, 11:12:41 PM
hocu da kazem, mnoge nas nerviraju, besmislene su itd, ali su uradile posao, primetili smo ih, zapamtili, mozak je memorisao brand..... sto i jeste sustina reklama... svi znaju za Bonux Mariju, moze raiffeisen kredit, red bull daje ti kriiiilaaaaaa, sve reklame za jelen pivo, grand kafu, ......

Naprotiv, meni se sve te besmislene stope u jednu, nijednoj ne znam koji brend reklamira jer sve lice jedna na drugu i jednako su besmislene.

I nijedna od domacih reklama me nikad ne bi navela da reklamirani proizvod probam. Ili sam ravnodusna, ili me nekvalitet i nemastovitost reklame jos vise odbiju.

No, ja bas i nisam tip osobe na koju reklame uticu u potrosackom smislu. Npr Koka kola ima odlicne reklame, ali je ja ne pijem jer ne volim. Ali cu bar reklamu pogledati, ako im nesto znaci. :lol:

Ima odlicnih reklama, zaista, ali uglavnom stranih. Od onih koje sam nedavno videla, ona sto je AnaK kacila na hororima je super:
http://indulgd.com/probably-the-scariest-commercial-you-will-ever-see/

i ova je blesava:
https://www.youtube.com/watch?v=gi4dVS7f37k
Old enough to know better, but too young to care.

kalimero

maro, ja se slazem da je vecina istih i da za gomilu ne znas za sta su, tj cije su..... Oni koji su bili pioniri besmisla njih su gledaoci popamtili, bar vecina.....
Da l je sustina svake reklame bar sama automatska prodaja ili pamtljivost branda, to je vec verovatno samo onima iz marketinga jasno :lol: ali to ide u paketu sa time sta se na koju policu u radnji redja i na koji nacin......nije sve za istu ciljnu ggrupu, ima nas raznih...... Na razlicite kategorije razlicito reklame uticu, razlicito plasman utice itd......
Na decijim tv stanicama reklame budu maltene 100% uspesne, deca vide, zapale se, traze od roditelja bas to sto su videla.....nema tu mnogo razmisljanja da li je reklama pametna ili ne.....
Kod starije populacije se ide na razne kategorije, ponekad je ideja samo da se info o postojanju stallno mota po glavi......i kad kasnije dodjes u situaciju da biras, ako nisi striktno odredio svoj izbor informacijama koje si sam prikupio o proizvodu, poluinformisan kupac najcesce ide za onim sto mu je poznato, "zvucno".....tu je reklama odradila posao......
Bata 18.01.2004.
Moca 17.11.2014.
 

emge

Meni se svidja reklama sa nosem :lol: ona kad se sele u drugi stan...
Svidja mi se i reklama "na stočiću" :lol:

Meni je ovo reklama koju sam najbolje zapamtila :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Z0hxdsIRXKk

AnaK

Janko 23.7.2002.

Urbana


Quote from: maripoza on June 08, 2014, 01:03:13 AM
i ova je blesava:
https://www.youtube.com/watch?v=gi4dVS7f37k

:lol: Odlicna

Ja bas volim da pogledam dobru reklamu. Heineken mi definitivno ima fenomenalne reklame.

od pre par godina

https://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY

a ova je nova....na srpskom ;D To ne moze biti jedan covek  :love32:

https://www.youtube.com/watch?v=-51adxDx83I
Ne bojim se nacizma i terorizma imam strah o pomodarstva i primitivizma

maripoza

Dobre su mi sve ove sto ste stavile. :)

Kali, kako to mislis "pametna" reklama za malu decu? :lol: Za decu se prave potpuno drugacije reklame, iz razumljivih razloga, i ne cilja se na njihovo rezonovanje, normalno.

Ciljna grupa je najvaznija stvar, slazem se. I bas zato kazem da reklame koje se mogu videti na domacim kanalima najcesce mogu da se razvrstaju na one pravljene za ljude sa mozgom i bez njega. Ako je to uopste ciljano. Moj licni utisak je ipak da se ne radi cak ni o tome, nego prosto o nemastovitosti i nedovoljnom talentu i strucnosti u toj oblasti. Najcesci izgovor je nedostatak sredstava, ali ja ipak smatram da kad neko ima talenta za to, moze i sa vrlo malo novcanih sredstava da napravi makar solidnu reklamu. Uopste ne mora da bude savrsena, ali moze bar da istakne poentu na originalan nacin. Eto npr one "nije svejedno" reklame su bile raznovrsne (neke bolje neke losije) ali su bile zabavne i pogadjale su gde treba.

I ova za banku nije losa, na primer:
https://www.youtube.com/watch?v=dxdu-UlkdxU
Odlicno su se nasalili na svoj racun, odnosno na racun svih banaka i time izbegli da vredjaju inteligenciju prosecnog coveka. Za razliku od vecine ovih novijih reklama za banke, o kojima sve vreme pricate.
Old enough to know better, but too young to care.

Elanor

ova horor bankarska je dragojeviceva, zar ne?
Milena  21.06.2004.
Filip     08.06.2007.